Review: lavkarbobrød

Wednesday, August 24, 2011



Norsk
Da har altså Funksjonell Mat lansert lavkarbobrød og denslags må testes! Jeg trodde dette skulle bli et mye mer økonomisk og lettvint brød enn de hjemmelagde. Selv om det koster rundt 50,- pakken, trenger man jo ikke tilsette noe annet enn vann. Desverre er brødet BITTELITE. Jeg syntes også det var ganske deigete, men jeg tror faktisk at det bare var brødaktig, og at det er meg som har blitt avvent denslags. Men det er et flott brød for de dager man har det travelt... og kanskje ikke trenger så mye brød. Personlig tror jeg nok det vil ta litt tid og prisnedsetting før jeg kjøper dette igjen.





English
So, Funksjonell Mat have launched a lowcarb bread and this needs testing! I thought this would be a lot more economic and convenient bread than the homemade ones. Even though it costs about 50 NOK a package, you don't have to add more than water. Unfortunately the bread is TINY. I also thought it was a bit caked, but I think that's just me being used to not eating such anymore. But it's a great bread for those days when you're busy... and maybe don't need too much bread. Personally I think it's gonna take a while and some price reduction before I buy this again.



Source

No comments: